Модернізм у літературно-мистецькому просторі Придніпров’я першої половини ХХ ст.
На базі колекції Дніпропетровського історичного музею розглянуто літературний процес у Придніпров’ї модерної доби першої половини ХХ ст.
На базі колекції Дніпропетровського історичного музею розглянуто літературний процес у Придніпров’ї модерної доби першої половини ХХ ст.
З 14 березня по 13 квітня в музеї «Літературне Придніпров’я» експонувалася літературно – мистецька виставка «… з тиші й грому народившись», присвячена одному з найпомітніших […]
Павлоградське повстання — одна з маловідомих сторі¬нок історії колективізації 1. Тривалий час у зв’язку з існуючими ідеологічними догмами про нього було заборонено навіть згадувати, оскільки […]
Серед різноманітних історичних джерел по темі Великої Вітчизняної війни окремою групою стоять листи радянських людей часів війни. їх можна назвати найбільш людяними документами, які розкривають […]
Завідуючою архівом Народного музею історії ВАТ «Дніпровський меткомбінат» з 2000 р. працює Ніна Олександрівна Циганок, ветеран музейної справи, один з провідних музеєзнавців нашої області, яку […]
Среди археологов, работавших во второй половине ХХ века в Днепропетровском историческом музее им. Д. И. Яворницкого, достойное место принадлежит Л. П. Крыловой-Елиновой (1930-1987). Она, несомненно, […]
Одним з напрямків досліджень музею по темі Великої Вітчизняної війни 1941-1945 рр. є реконструкція біографій учасників цих подій як наших славетних земляків та уродженців краю, […]
Представлений власний досвід вчителя щодо діяльності шкільного мінералогічного музею у розвитку творчої самодіяльності учнів, форми та методи організації пошукової та дослідницької роботи з учнівською молоддю, а також показана роль шкільних музеїв у формуванні особистості учнів.
Окреслено можливі напрямки спільної роботи викладачів кафедри та співробі-тників музею у справі навчання студентів будівельної академії з метою ближ-чого сприйняття історії України через історію краю як невід’ємну частину України та її історії.
Статья посвящена одному из пока неразработанных направлений музейной педагогики высшей школы. Автор представляет новую целостную методику проведения практических занятий в музеях по вузовским культурологическим дисциплинам.