No Image

«Педагогічний марафон» як форма ефективної організації взаємодії з учнями у музейному просторі

Проаналізовано форми, принципи і методи інтерактивної взаємодії з учнями у музейному просторі на прикладі проведення педагогічного марафону. Виокремлено головні етапи та особливості організації марафону у контексті формування відповідних освітніх компетенцій на засадах музейної педагогіки.

No Image

Котилося колесо (про колесо та його використання)

МЕТА: За допомогою одного предмета (колеса) простежити історію розвитку транспортних засобів. Сформувати у дітей уявлення про еволюцію. Простежити як винаходи давніх людей використовуються сьогодні. Познайомити […]

No Image

Эксперимент в музее

Одним из направлений работы исторического музея является разработка и проведение занятий и экскурсий для самых маленьких посетителей музея. Однако пока опыт общения большинства музейных работников […]

No Image

Чудовий букет (з історії петриківського розпису)

МЕТА: Гармонійний розвиток дитини, формування творчої активності, вихо-вання музейної культури; Дати основні відомості і поняття про петриківський розпис і його традиції, як історичного народного промисла; […]

No Image

Український ярмарок (театралізоване заняття дія учнів початкової школи)

МЕТА: Познайомити учнів з українським побутом ХІХ ст. Дати уявлення про ремесла, якими займалися в Україні цього періоду. МЕТОД: театралізація. Музейний співробітник: Добрий день, діти! […]

No Image

Поезія та проза речей

ПЕРЕЛІК ЕКСПОНАТІВ Самовар. Шлафрок. Потир. Віяло. Рукавичка. Тальма. Шаль. Свічник. В залі звучить музика. Музейний співробітник: В начале сотворил Бог небо и землю. Земля же […]