Офіційний рейтинг MuseumWeek-2025

У 2015 році ДНІМ вперше долучився до акції MuseumWeek і цьогорічний захід був для нас “ювілейним” — 10-м.

Музейний тиждень 2025 об’єднав культурні установи, фахівців та окремих осіб з усього світу на щорічне тижневе святкування творчості, спадщини та цифрової взаємодії. З 2 по 8 червня музеї та культурні діячі об’єдналися онлайн, щоб ділитися історіями, розпочинати дискусії та підкреслювати життєво важливу роль культури у побудові більш інклюзивних, пов’язаних та сталих суспільств.

Згідно з даними, наданими аналітиками з Talkwalker, цього року у Музейному тижні взяли участь 17500 унікальних авторів. Хоча це й менше, ніж у 2024 році (36400 унікальних авторів), це все ж відображає сильну та різноманітну мобілізацію з боку культурного сектору. За методологією Talkwalker, «унікальний автор» – це один індивідуальний або інституційний обліковий запис, який активно публікується принаймні один раз протягом спостережуваного періоду. Цю цифру можна порівняти з великим культурним фестивалем, що об’єднує тисячі різних голосів на різних континентах.

Унікальні автори – це кількість окремих осіб або установ, які активно створювали контент протягом тижня.

Залученість вимірює загальну кількість згенерованих взаємодій, включаючи лайки, поширення, коментарі та інші форми реакції аудиторії на платформах соціальних мереж.

Цього року було 17500 унікальних авторів з 80 країн світу.

Цей рейтинг висвітлює найвпливовіші музеї світу на основі цифрової взаємодії, яку вони згенерували протягом Тижня музеїв 2025 (2–8 червня) та протягом усього червня. Подовжений часовий проміжок відображає характер динаміки соціальних мереж, де контент не завжди видно або взаємодіє з ним одразу. Дані були зібрані та проаналізовані за допомогою Talkwalker, провідної платформи для соціального моніторингу та аналітики.

Зверніть увагу, що хоча у Тижні музеїв взяли участь набагато більше установ, у цьому рейтингу представлено лише 152 музеї. Це пов’язано з технічним обмеженням інструменту моніторингу, який видає максимум 250 результатів. Після додаткової перевірки та фільтрації було збережено скорочений список профілів музеїв. Ми визнаємо це обмеження та щиро перепрошуємо багатьох установ-учасниць, які не змогли бути включені, незважаючи на їхній цінний внесок.

До цієї категорії входять такі організації:

Окремі музеї: Інтегровані музейні служби або групи, що працюють за єдиною стратегією ідентичності та комунікації.

Натомість, такі типи облікових записів не включені до цього рейтингу та представлені в окремих спеціалізованих категоріях:

Мережі, об’єднуючі організації або регіональні/національні органи влади, що представляють кілька музеїв з різними цифровими ідентичностями;

Незалежні особи, митці, лідери думок або фахівці культури, що діють в особистій якості.

Музеї спочатку ранжувалися за їхньою загальною цифровою взаємодією. Потім ці необроблені цифри були перетворені на логарифмічну шкалу, що дозволило проводити справедливе порівняння між установами різних розмірів та аудиторій. Результатом є нюансований показник впливу, який відображає як охоплення, так і здатність сприяти змістовній взаємодії онлайн.

Найвпливовіші музеї. Топ-5 (X, Instagram):

  1. Regimiento de Granaderos a Caballo (Argentina). Логарифмічний бал впливу: 100.
  2. Château de Chambord (France). 95.
  3. El Museo Soumaya (Mexico). 84,1.
  4. Westminster Abbey (United Kingdom) 83,2.
  5. Museo Guggenheim Bilbao (Spain) 76,1.


16. ДНІМ (Україна). 66,2.

75. Музей монет НБУ (Україна). 50,15.

83. ХХМ. 49,53.

Декілька наших постів потрапили в том-5 акції:

  • 2 червня, перший день, пост про використання ШІ в музейній справі. Листівка Яворницького біля скіфського ідола: оригінал і робота ШІ.
  • 3 червня пост про перший в місті електричний трамвай.
  • 8 червня пост про “морські” експонаті з колекції музею: стулки устриці, зуби акули та белемніти (“чортові пальці”).

Глобальний вплив Тижня музеїв за країнами.

Наведений нижче рейтинг визначає найвпливовіші країни Тижня музеїв, виходячи з кількості унікальних авторів, які активно брали участь. Цей показник відображає широту національної залученості та здатність культурної екосистеми кожної країни мобілізувати голоси навколо спільних тем.

Топ-5 країн:

1. США.
2. Іспанія.
3. Франція.
4. Аргентина.
5. Британія.

17. Україна.