Арт-проект «Тест на лояльність споживача»

Арт-проект «Тест на лояльність споживача»

Творчий вечір

Відкриття вистаки 15.06.2011 о 16.00

Споживча лояльність – прихильність покупців торгової марки, мотивована міцно вкоріненою звичкою купувати один і той же товар або користуватися однією і тією ж послугою, несприйнятливість до ціни товару, відкидання альтернативи (вікіпедія).

Олег Бесєдін
Ілля Пруненко
Ірина Юрова

Якщо застосувати слова Жана-Люка Годара: «У фільмі має бути початок, середина і кінець – але не обов’язково саме в цьому порядку», то мистецтво, як таке, буде завжди непередбачуваним і рефлексуючим «лакмусовим папером» для споживачів.

«Як на мене, актуальне мистецтво вичерпано. Криза полягає в безодні між вербальним декларуванням ідей і безпосередньо «твором». Актуальне мистецтво – це реакція сучасного мистецтва на події та явища сучасного світу, проте я цього не бачу. Актуальне мистецтво вироджується протягом останніх 20 років, воно перетворилося на сумнівну гру ерудитів. Мене особисто зачіпає те, що живопис, який був найбільшою цінністю мистецтва, найблагороднішою майстерністю мистецтва, сьогодні використовується для лакейського обслуговування маразматичних ідей пихатих дилетантів. Думаю, зараз настав час для нових пропозицій – природна інерція процесу мистецтва зійшла нанівець, так що за таких обставин художник повинен зробити свідоме зусилля для того, щоб мати право називатися актуальним» (Анатолій Криволап).

«Світове мистецтво розвивається, і спроби говорити про те, що криза мистецтва, що воно зайшло в глухий кут – безперспективно. До речі, Сергій Ануфрієв має таку думку. Це абсолютно не відповідає дійсності. Навпаки. Зараз дуже позитивний і прогресивний зліт мистецтва, і навіть горизонти розкрилися. Перформанс і все це зайняло свою нішу. Інсталяція теж. Зараз мистецтво розчленувати на свої категорії, і вони чудово співіснують, ці напрямки, і прекрасно розвиваються. І горизонти дуже хороші видні. Але Україна абсолютно цього не представляє, – що там робиться, як робиться і чому. Знову ж таки, чому вона не представляє цього і чому вона не може вкласти свій внесок – жодний – у світове мистецтво? Тому що цей термін, «актуальне мистецтво», в принципі, відображає напрямок не тільки теперішнього сучасного мистецтва, а взагалі мистецтва як такого» (Сергій Бєлік).

«- Як сказав Ілля Кабаков в одній зі своїх інсталяцій – в майбутнє візьмуть не всіх. Як Ви думаєте, кого туди все ж таки візьмуть і що потрібно зробити, щоб туди потрапити? – Перш за все – варто думати не про майбутнє, а про сьогодення. Тому що вже у сьогодні беруть не всіх. Друге – думати про аудиторію. Коли ви хочете, як художник чогось досягти, ви повинні думати про те, що цікаве тим людям, яким ви хочете показувати своє мистецтво. Тобто черв’як повинен бути смачний не вам, а рибі, яка потрапляє на гачок. Якщо ви хочете, щоб подумали про вас, спочатку подумайте про інших» (Олена Мартинюк: Інтерв’ю з Борисом Гройсом).

Куратор проекту Ірина Бесєдіна (0509753290)
Літературне Придніпров’я
просп. Карла Маркса, 64, тел.: 778-01-00
Ціна квитка: уточнюйте додатково