No Image

З історії науково-просвітницької діяльності Дніпропетровського історичного музею ім. Д.І. Яворницького

Ті соціокультурні функції, які в сучасному суспільстві виконують музеї, окреслились ще в епоху античності [249, 3-45], а саме: збір предметів які представляють культурну цінність; їх […]

No Image

Доцільність використання матеріалів краєзнавчого музею у викладанні історії України

У статті йдеться про необхідність застосування експозиції та інформації краєзнавчого музею в курсі історії України для наочного і поглибленого викладання навчального матеріалу, потребу попередньої підготовки до цієї форми заняття, а також підведення підсумків.

No Image

Добридень, музей!(театралізоване заняття в музеї для дітей 6-7 років)

МЕТА: 1. Ввести поняття «музею» як соціального інституту. 2. Навчити відрізняти музеї за фахом. 3. Познайомити з різними напрямками діяльності музею. МЕТОД: театралізація (Група дітей […]

No Image

Письменники Придніпров’я – жертви сталінських репресій (за матеріалами служби національної безпеки України по Дніпропетровській області)

В цьому році в Києві у видавництві «Радянський письменник» вийшла книга «…З порога смерті… Письменники Укра­їни — жертви сталінського терору», яка є фундаментальним дослідженням авторського […]

No Image

из истории подпольной молодежной организации г. Никополя “за советскую Родину”

Героическую борьбу с немецко-фашистскими захватчиками вели советские люди, оказавшиеся на временно оккупированной врагом территории. Несмотря на ряд трудностей, на Украине было создано боевое и действенное […]

No Image

«Педагогічний марафон» як форма ефективної організації взаємодії з учнями у музейному просторі

Проаналізовано форми, принципи і методи інтерактивної взаємодії з учнями у музейному просторі на прикладі проведення педагогічного марафону. Виокремлено головні етапи та особливості організації марафону у контексті формування відповідних освітніх компетенцій на засадах музейної педагогіки.