Захід #MuseumWeek-2016

З 28 березня по 3 квітня 2016 року пройде чергова міжнародна музейна акція – Музейний тиждень у Твіттері, завданням якої є вустами (літерами і фото) музейників розказати про найбільші принади кожного музею. А читачі музейних твітерів, відтак, зможуть побувати одночасно у багатьох музеях світу, йдучи за хештегом ‪#‎MuseumWeek‬.

Дніпропетровський національний історичний музей ім. Д.І. Яворницького вдруге братиме участь у цьому цікавому заході. Вперше наше знайомство з ‪#‎MuseumWeek відбулося у минулому році.

Цього року акція присвячена темі збереження і промоції культури, памяті та культурної спадщини. Також увагу буде приділено ідеям толерантності, спільного існування та свободи вираження поглядів. Адже протягом кількох останніх років ці цінності опинялися під загрозою, починаючи від атак у Парижі та терактів у Національному музеї Бардо у Тунісі, до руйнування архітектурних памяток (Пальміра, Німруд, Хатра), розграбування скарбів музею Мосула в Іраку та завершуючи відсутністю доступу органів охорони культурної спадщини України до памяток в анексованому Криму та на окупованій частині Донецької і Луганської областей.

Згідно умов акції, кожен день тижня присвячений окремій темі і крім загального хештега має ще й свій особливий.

Програма #MuseumWeek:

28 березня (понеділок) ‪#‎secretsMW‬ – Познайомте аудиторію з вашим повсякденним життям, покажіть, як організована ваша робота зсередини і розкажіть кілька таємниць.

29 березня (вівторок) ‪#‎peopleMW‬ – В цей день варто висловити шану людям, які брали участь у створенні вашого музею. Познайомте читачів із вашими теперішніми працівниками і розкажіть про їхній внесок у розвиток музею.

30 березня (середа) ‪#‎architectureMW‬ – Представте ваш музей в іншому ракурсі: розкажіть про історію будівлі, в якій він розміщується, про сад чи квартал поруч.

31 березня (четвер) ‪#‎heritageMW‬ – Тема четверга – матеріальна і нематеріальна культурна спадщина. Запропонуйте до уваги публіки різноманіття експонатів у музейній експозиції та фондах.

1 квітня (п’ятниця) ‪#‎futureMW‬ – Цього дня розкажіть про свої інноваційні проекти, а також про перешкоди на шляху втілення інновацій, про дослідження та цілі музею, щоб читачі та відвідувачі змогли краще зрозуміти ваші майбутні ініціативи та нововедення.

2 квітня (субота) ‪#‎zoomMW‬ – Розкажіть про музейні експонати: поділіться цікавими подробицями та історіями, які дозволять подивитися на вашу колекцію зовсім під іншим кутом.

3 квітня (неділя) ‪#‎loveMW‬ – Останній день акції – це час поділитися розповідями про те, що ви найбільше любите у вашому закладі. Скористайтесь цією нагодою, щоб поширити інформацію про найголовніші принади вашого музею, а Twitter нехай допоможе зацікавити відвідувачів.