Соціальні мережі та ДНІМ у 2017 році. Звіт

2017 рік був дуже насичений на події, як на радісні, так і на сумні. Відбулося відкриття внутрішньої експозиції музею “Громадянський подвиг Дніпропетровщини в подіях АТО”, вдало проведений щорічний загальноєвропейський захід “Ніч музеїв” та заходи щодо Дня українського козацтва та Дня захисника України. Були в житті музею й дуже сумні новини – загибель в ДТП В.М. Бекетової, заступника директора з наукової роботи.

2017 рік – у соцмережі з’явилася сторінка виставкового відділу ДНІМ. Історичний музей, керуючись законом президента України про соціальні мережі, назавжди видалили “ВКонтакті” свою сторінку.

В 2017 році ДНІМ спільно з IT-шниками мобільного додатку Wayme створили аудіо-гід по вуличній експозиції “Шляхами Донбасу”. Всього було переглянуто сторінку в Інтернеті 2.435 разів, 108 – прослуховувань та пройшли тур від початку до кінця 52 рази.

[pe2-image src=”https://lh3.googleusercontent.com/-C1L0c2gogL4/Wk86NAIc9CI/AAAAAAAAbiQ/CH7TT7L1PXsRfVyOoNvrrCpCODvcV-DaACCoYBhgL/s144-c-o/5555.jpg” href=”https://picasaweb.google.com/103918136820353135163/201503#6507483981621818402″ caption=”” type=”image” alt=”5555.jpg” pe2_single_image_size=”s450″ pe2_img_align=”center” ]

В 2017 році відвідувачі ДНІМ скористалися безкоштовною послугою мобільного аудіо гіду: по експозиції історичного музею (188 прослуховувань), діорамі «Битва за Дніпро» та військовій техніці на майдані біля діорами (736 прослуховувань).

Цілий рік ДНІМ присвятив роботі з українською версією Вікіпедії. В 2017 році було створено безліч нових статей, а також, спільно з адміністрацією електронної енциклопедії отримали статус “Доброї” статті про ДНІМ. В тому ж році завдяки волонтерам стаття була перекладена на білоруську та англійську мови.

В кінці грудня 2016 року музей створив свій акант і в Instagram і тоді ми мали лише 16 підписників. Через рік ця цифра становить вже 82 підписника.

До Вашої уваги статистичні показники сайту ДНІМ та музейної спільноти у соціальних мережах за 2017 р.

Загальні відомості:

  • 58.130 — відвідувачів сайту (58.107 було у 2016 р.);
  • 135.548 — переглянуто сторінок (150.260 — у 2016 р.);
  • 01.44 хв. — середнє перебування людей на сайті (01.53 хв. — у 2016 р.);
  • 20 жовтня 2017 р. — максимальне число відвідувачів на сайті — 877 чол. (813 чол. — у 2016 р.).

Вперше більшість відвідувачів були на сайті не під час проведення загальноєвропейської акції «Ніч музеїв» чи то День українського козацтва та захисника України (2014 та 2015 роки). Максимальна кількість користувачів на сайті була в день розміщення сумної новини про загибель у ДТП В,М, Бекетової, заступника директора з наукової роботи.

Демографія:

Київ, Дніпро, Львів, Запоріжжя, Харків, Кривий Ріг та Кам’янське (вперше в історії статистики сайту) — більше тисячі людей відвідали наш сайт саме з цих міст;

  • 33,50% — відвідувачі у віці від 25 до 34 років;
  • 54,15% — чоловіки.

Джерело трафіку:

Лідери серед пошукових систем: Google і Yandex.
Серед сайтів — gorod.dp.ua та українська версія Вікіпедії.
Серед соціальних мереж – Фейсбук. Заборонена в Україні соцмережа ВКонтакте навіть не потрапила в топ-10.

[pe2-image src=”https://lh3.googleusercontent.com/-AsFAVP9TO6E/Wk44qPJmEwI/AAAAAAAAbhs/mxvsw4P–EkHx2T9gqglNHbOOs7t51REwCCoYBhgL/s144-c-o/1111.jpg” href=”https://picasaweb.google.com/103918136820353135163/201503#6507200809869382402″ caption=”” type=”image” alt=”1111.jpg” pe2_single_image_size=”s500″ pe2_img_align=”center” ]

Контент сайту:

Найбільш відвідувані матеріали — Пектораль. Повернення… (виставка, 2008), Форсування Дніпра (історична довідка) та екскурсія по історичному музею (послуги відвідувачам).

Музей в соціальних мережах:

Більшість відвідувачів потрапили на сайт через Facebook

  • 88,97% на Facebook;
  • 7,50% відвідали музейну спільноту в ВКонтакте;
  • 1,99% в Twitter;
  • 348 (226 у 2016 році) читача – має музейна сторінка на Twitter;
  • 2.001 (1.361 у 2016 році) чоловік – нараховує музейна спільнота в Facebook.

[pe2-image src=”https://lh3.googleusercontent.com/-U5jOvoGwOkU/Wk44qCdbBZI/AAAAAAAAbhs/MJbQPKZCvuscjKWWBcmhkBy73IiDClN1ACCoYBhgL/s144-c-o/2222.jpg” href=”https://picasaweb.google.com/103918136820353135163/201503#6507200806462883218″ caption=”” type=”image” alt=”2222.jpg” pe2_single_image_size=”s500″ pe2_img_align=”center” ]

Найпопулярніші твіти за переглядами стали: фото Д.І. Яворницького харківського фотографа О. Іваніцкого (5.924 переглядів), пост про свято просто неба “Музей: Етно Fest” (5.899 переглядів) та виставка “Новорічні подарунки” (5.811 перегляди). Найкращим постом з медіафайлом став пост про День археолога (5.439 показів).

Найпопулярнішим постом на Facebook стала сумна звістка щодо загибелі В.М. Бекетової. 5.294 людей було охоплено цим постом. 27 коментарів, 15 поширення та 108 “вподобань”.

[pe2-image src=”https://lh3.googleusercontent.com/-iwK-kZsvMN4/Wk44qPF2g-I/AAAAAAAAbhs/-wfQU-yHEjo3kOAbl4kMGawZVnp8XwZYwCCoYBhgL/s144-c-o/3333.jpg” href=”https://picasaweb.google.com/103918136820353135163/201503#6507200809853682658″ caption=”” type=”image” alt=”3333.jpg” pe2_single_image_size=”s500″ pe2_img_align=”center” ]

Більшість шанувальників спільнот у соціальних мережах саме жіноча аудиторія (60%), вже четвертий рік поспіль.

Плани на 2018 рік: працювати, працювати й ще раз працювати доти, доки б’ється серце.