MuseumWeek-2020: підсумки

З 11 по 17 травня 2020 року історичний музей вже вшосте взяв участь в міжнародній акції MuseumWeek.

Нагадаємо, що акція вперше була проведена в 2014 році за ініціативою ком’юніті-менеджерів французьких культурних установ і музеїв у співпраці з командою Twitter. В першій акції взяли участь 630 музеїв світу.

У 2020 році п’ятірка переможців виглядає наступним чином:

  1. Музей замку Шамбор (Франція)
  2. Музей Версальського палацу (Франція)
  3. Державний музей Аушвіц-Біркенау (Польща)
  4. Національний археологічний музей Неаполя (Італія)
  5. Музей гренадерського кавалерійського полку (Аргентина).

Історичний музей протягом 7 днів публікував тематичні пости як в Instagram, так і Twitter. Всього було опубліковано 23 пости.

Найбільше вподобань в Instagram зібрав пост про #ClimateMW (кам’яні ідоли) – 77 лайків. А в Twitter – #TechnologyMW (пост про 3D модель чумацького возу) – 87 лайків, 50 репостів та три коментарі.

Якщо брати загальну картину по Україні, то цього року в акції взяли участь 186 авторів, 10 унікальних сайтів.

Більше всього постів/перепостів за період акції зробив “Музейний простір” – 78 постів.

Самий впливовий автор – наш музей – 636 взаємодії.

Відносно нашого музею, то до уваги організатори взяли виключно пости зроблені у Twitter.

За підсумками акції наш музей зайняв перше місце серед музеїв України.

За 7 днів зроблено 16 постів, якими охоплено 22 100 осіб, 1 200 згадок і 636 взаємодій.