Міжнародна акція MuseumWeek-2023. Підсумки

У 2015 році історичний музей вперше приєднався до міжнародної акції MuseumWeek (акція була започаткована у 2014 році представниками французьких культурних установ і музеїв у співпраці з командою Twitter) і з того року щорічно бере в ній участь.

Сама акція триває тиждень і приурочена до Міжнародного дня музеїв. Кожен день своя нова тема, про яку музеї розповідають на своїх сторінках у соцмережах (перевага надається саме Twitter).

Весь цей час наш музей за кількістю переглядів, вподобайок та перепостів змагався виключно з музеями України, щоб потрапити в топ-3. Цьогоріч картина кардинально змінилася.

Сама акція тривала з 5 по 11 червня, а 19 червня команда MuseumWeek оприлюднила результати.

Організатори взяли до уваги лише перші 250 найкращих інфлюенсерів і розділили їх на три категорії. Сама головна – GALA, куди увійшли музей, бібліотеки, архіви, галереї і художники. Вони виміряли ключові показники ефективності залучення кожного учасника для кожної соціальної платформи, а потім підсумували їх.

Результат дуже приємний саме для України.

Трійка найактивніших музеїв були з таких країн: Італія, Франція і США. Україна вперше в цьому списку посідає 16 місце!!!

Якщо з брати по музеях, то топ-3 виглядає наступним чином: Музей замку Шамбор (Франція), до речі, займають перше місце вже не перший рік. Далі йдуть: Музей кінно-гренадерського полку (Аргентина) і Державний музей Аушвіц-Біркенау (Польща).

І знову чудова новина, наш музей вперше потрапив до топ-30 і зайняв 29 місце!!!

Організатори подякували усім українським музеям, які цього річ, не дивлячись на війну, зуміли взяти участь в акції!