Перший електричний трамвай в Україні та бельгійське “АТ трамваїв Києва”
19 і 20 травня 1892 р. в Києві відбувся пробний рух першого в Україні (і в імперії) «електричної конки» – так тоді називали цю новинку міського транспорту.
19 і 20 травня 1892 р. в Києві відбувся пробний рух першого в Україні (і в імперії) «електричної конки» – так тоді називали цю новинку міського транспорту.
Бельгійські трамваї були відомі в усьому світі і їхні холдинги успішно керували трамвайними перевезеннями у Франції, Італії, Іспанії та Латинській Америці.
Це один із епізодів першої російсько-української гібридної війни, яку Росія розпочала проти УНР. Раднарком Росії використав відхилення ультиматуму 5 грудня 1917 року як привід до війни.
Свою назву місто отримало на честь Федора Єнакієва – інженера, промисловця і підприємця який від 1894 року працював в Донбасі.
В 2023 році історичний музей почав потрохи приходити “до тями”… Спочатку відчинили дві кімнати меморіального будинку-музею Яворницького, а з середини травня почали працювати і три виставкові залі самого музею.
КРИМ. Бельгійські трамваї в Севастополі та Сімферополі. Гроші французьких банків на металургійний завод в Керчі.
Чи потрібні були Одесі іноземні інвестиції? Густо населене місто (403 тис осіб у 1897 р.), де мешкало понад 100 національностей, зокрема іноземці, і, були часи, коли іноземці становили більшість населення міста, значно відрізнялося від регіону східної та центральної України з великими покладами залізної руди, вугілля, солі, де у степу завдяки іноземним капіталам швидко зросли багатоярусні заводські корпуси і робітничі селища, які згодом стали промисловими центрами.
Монографія присвячена вивченню образів військових супротивників, союзників та дослідженню сприйняття себе російським суспільством у вирі Першої світової війни. Авторка визначає, у який спосіб світ уявлень вплинув на реальних хід бойових дій на Східному фронті у 1914–1917 рр. і врешті призвів до розпаду цього фронту.
Радянська історія дореволюційної Горлівки суцільно політична. Тут панували більшовики, революційні рухи, апогеєм чого стало збройне повстання у грудні 1905 року.
Серед імен відомих інженерів Парижа, які увійшли до Списку 72 видатних французів, імена яких написані на Ейфелевій вежі, значиться Луі ле Шательє (1815-1873), гірничий інженер та один з засновників мережі залізниць Франції. Його син – Анрі Луї ле Шательє (1850-1936) був головою та членом Правління великих і успішних акціонерних товариств, що діяли в Україні.