
Етнонаціональний світ Придніпров’я. Частина 2
Колективна монографія стосується етнонаціонального поступу Придніпровського краю за часів інкорпорації та модернізації, тобто у хронологічних межах від останньої чверті XIII до початку XX ст.
Колективна монографія стосується етнонаціонального поступу Придніпровського краю за часів інкорпорації та модернізації, тобто у хронологічних межах від останньої чверті XIII до початку XX ст.
Етнонаціональний ракурс Придніпровського краю від давнини до сучасності. Стародавній період етнічної історії Придніпров’я, древні слов’яни і народи Великого Степу в краї IX–XV століття, козацька колонізація, міжетнічні взаємини і фронтирна ідентічність населення Придніпров’я (XV–XVIII ст).
Колективна монографія стосується етнонаціональної історії Придніпров’я періоду від Першої до Другої світової війни (1914–1939).
На початку серпня 1897 року російську імперію відвідав президент Французької республіки Фелікс Фор.
З давніх часів селище Курахове відомо як місце зимівки запорозьких козаків. Перші згадки про Курахове як місто відносяться до 1936 року (зараз – Покровський район Донецької області).
1795 року при річці Лугань Донецького повіту Катеринославського намісництва засновується чавуноплавильний завод.
18 травня – День пам’яті жертв геноциду кримськотатарського народу. У 2024-му році виповнюються 80-ті роковини депортації кримських татар з Криму, геноциду за який відповідальна влада СРСР.
25 червня 1897 р. у Льєжі група бельгійських акціонерів створила акціонерне товариство “Трамваї Севастополя” – Tramways de Sebastopol – що стало частиною «Компанії трамваїв і використання електрики».
Частина 4. Миколаївський кінний, Кременчуцький та Бердичівський електричні трамваї
14 червня (26.06. за н.с.) 1897 р. мешканці Катеринослава вийшли на головний проспект щоби побачити важливу для міста подію: перший рейс чудо – техніки того часу – електричного трамваю.