
Етнонаціональний світ Придніпров’я. Частина 2
Колективна монографія стосується етнонаціонального поступу Придніпровського краю за часів інкорпорації та модернізації, тобто у хронологічних межах від останньої чверті XIII до початку XX ст.
Колективна монографія стосується етнонаціонального поступу Придніпровського краю за часів інкорпорації та модернізації, тобто у хронологічних межах від останньої чверті XIII до початку XX ст.
На початку серпня 1897 року російську імперію відвідав президент Французької республіки Фелікс Фор.
З давніх часів селище Курахове відомо як місце зимівки запорозьких козаків. Перші згадки про Курахове як місто відносяться до 1936 року (зараз – Покровський район Донецької області).
25 червня 1897 р. у Льєжі група бельгійських акціонерів створила акціонерне товариство “Трамваї Севастополя” – Tramways de Sebastopol – що стало частиною «Компанії трамваїв і використання електрики».
Частина 4. Миколаївський кінний, Кременчуцький та Бердичівський електричні трамваї
14 червня (26.06. за н.с.) 1897 р. мешканці Катеринослава вийшли на головний проспект щоби побачити важливу для міста подію: перший рейс чудо – техніки того часу – електричного трамваю.
19 і 20 травня 1892 р. в Києві відбувся пробний рух першого в Україні (і в імперії) «електричної конки» – так тоді називали цю новинку міського транспорту.
Бельгійські трамваї були відомі в усьому світі і їхні холдинги успішно керували трамвайними перевезеннями у Франції, Італії, Іспанії та Латинській Америці.
Свою назву місто отримало на честь Федора Єнакієва – інженера, промисловця і підприємця який від 1894 року працював в Донбасі.
КРИМ. Бельгійські трамваї в Севастополі та Сімферополі. Гроші французьких банків на металургійний завод в Керчі.